Szállítási, vásárlási információk
Munkadíj, kiszállás? Nincs! Mi fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleinket ne érhessék kellemetlen meglepetések, így az áraink már minden költséget tartalmaznak.
Speciális, egyedi megoldásra lenne szüksége? Ügyfélszolgálatunk bármilyen kérdésben a segítségére lesz!
A megrendelés menete
Amennyiben kiválasztotta a terméket, vagy a szolgáltatást rendelését leadhatja itt weboldalon vagy telefonon az ügyfélszolgálatunkon is!
Platinus Aqua Ügyfélszolgálat
+36 1 323 0000, +36 30 399 5600
Munkanapokon 9:00-16:00 között várja hívását!
Rendelését bármikor leadhatja webes megrendelő felületünkön is az alábbi linkre kattintva:
Vásárolni szeretnék
Már kiválasztottam a készüléket, szolgáltatást.
Kiszállítás és beüzemelés
Készülékét az ország bármely pontjára kiszállítjuk és beszereljük külön díj nélkül! Az ügyfélszolgálattal egyeztetett időpontban munkatársunk szakszerűen beüzemeli Önnél a készüléket. A munka befejeztével átadja a számlát és a garancialevelet valamint ellátja Önt a készülék hatékony üzemeltetéséhez szükséges ismeretekkel és tanácsokkal is.
Postai utánvét és csomagküldés
Kiegészítő termékek, pl.: KDF zuhanyszűrő esetében utánvéttel is ki tudjuk küldeni a rendelését. Ilyenkor futárszolgálat juttatja el a csomagot Önhöz, ami a csomagfelvételt követő napon meg is érkezik a megadott címre.
A csomagküldéshez kapcsolódó díjainkat itt találja:
Csomagolás és Csomagszállítási díjaink